Architekti Máje pracovali i s vůní, říká Procházka. Rezignovalo se na celistvost, míní Hlaváček

Design, který v Česku nemá obdoby, hodnotí vedoucí partner a jednatel firmy Prochazka & Partners Radek Procházka rekonstrukci interiéru obchodního domu Máj v Praze. Tým architektů se podle něj inspiroval v evropských metropolí, kromě vizuálu pracoval i s akustikou a vůní. Cílem byla zábava, dodal v pořadu 90′ ČT24. Náměstek pražského primátora Petr Hlaváček (STAN) nesouhlasí, podle něj se rezignovalo na celistvost obchodního domu. Ale je podle něj dobře, že rekonstrukce nastartovala debatu o způsobu práce s takovými památkami.

Read More 

​Domácí 

Zdroj: ČT24 — Hlavní zprávy 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *